Anulowanie zamówienia, wymiana towaru

Po ostatecznym wysłaniu zamówienia przez klienta staje się ono zobowiązujące. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży (czyli od zamówienia) do 14 dni od odebrania towaru. Jeżeli klient zdecyduje się na odstąpienie od umowy zobowiązany jest do przesłania towaru w nieuszkodzonym oryginalnym opakowaniu wraz z instrukcją obsługi, kartą gwarancyjną czy ewentualnymi akcesoriami. Towar prosimy przesyłać na podany adres: Moriko s.r.o, przegródka pocztowa 11, Poczta Cieszyn 1, ul. Rynek 13, 43-400 Cieszyn. Zwroty prosimy przesyłać jako paczkę pocztową, nie przyjmujemy zwrotów przesłanych paczką pobraniową! Prosimy o załączenie do przesyłki numeru konta bankowego, na który ma zostać przesłany zwrot pieniężny. Prosimy o telefoniczny kontakt, w razie zainteresowania wymianą zamówionego towaru. Przy wymianie towaru klient zobowiązuje się do ponownego pokrycia opłaty pocztowej oraz manipulacyjnej w wysokości 6 zł. W przypadku odstąpienia klienta od umowy kupna-sprzedaży, klient zobowiązuje się do pokrycia kosztów przesyłki.


Regulamin reklamacji


Regulamin reklamacji pozostaje zgodny z obowiązującym prawem oraz uchwałą nr 40/1964 Dz.U., czeskiego kodeksu cywilnego. Reklamacji można dokonać tylko w wypadku, gdy zakupiony towar jest objęty gwarancją producenta. Długość okresu gwarancji, który obejmuje dany produkt znajduje się na stronie ze szczegółowymi informacjami o produkcie. Początkiem okresu gwarancyjnego jest data dostarczenia towaru klientowi. Sprzedawca odpowiada za jakość oraz zgodność zawartości zamówienia.

Kupujący, który stwierdzi po odebraniu towaru, iż towar posiada wady zobowiązany jest do wysłania pisemnego oświadczenia do 3 dni po odbiorze przesyłki. Towar podlegający reklamacji powinien zostać wysłany wraz z kopią dokumentu sprzedaży oraz listem reklamacyjnym. List reklamacyjny powinien zawierać datę odbioru towaru przez klienta, nazwę produktu, ilość reklamowych sztuk, opis wady oraz propozycję sposobu realizacji reklamacji. Sprzedawca zobowiązany jest do bezzwłocznego rozpatrzenia reklamacji, maksymalnie do 30 dni od dnia przyjęcia listu reklamacyjnego.


Gwarancja na towar zakupiony w naszym sklepie internetowym nie obejmuje następujących sytuacji:


- Klient złożył reklamację po upływie okresu gwarancyjnego.
- Towar został nieprawidłowo zainstalowany lub zmodyfikowany.
- Uszkodzenie powstało na skutek używania urządzenia niezgodnie z instrukcją obsługi.
- Doszło do uszkodzenia towaru na skutek zdarzeń losowych takich jak zalanie, pożar czy przepięcie w sieci elektrycznej.
- Dane znajdujące się na karcie gwarancyjnej zostały zmienione przez osobę nieuprawnioną.

Ochrona danych osobowych


Właściciel niniejszego sklepu internetowego zobowiązuje się do odpowiedniej ochrony danych osobowych klientów oraz do nie udostępniania ich osobom trzecim. Potrzebne dane osobowe (imię i nazwisko, adres, ew. telefon) będą udostępnione jedynie przewoźnikowi w celu prawidłowego dostarczenia zamówionego towaru. Dane osobowe klientów zostaną zgodnie z prawem w odpowiedni sposób zabezpieczone oraz wykorzystane tylko w celu kontaktu sprzedawcy z konsumentem.